Veckan som kommer!

Hade hoppats på en ledig vecka till, men tji fick jag :P Men de är bara bra att de trillar in lite arbete igen, de gör väll inte så mycket... Behöver ju pengarna :)

Måndag: 20-00 vaken natt som assistent
Tisdag: 00-09 & 20-00 vaken natt som assistent
Onsdag: 00-09 Vaken natt som assistent
Torsdag 11-16 på en förskola - får ingen sovmorgon, kl 08 kommer gubbe hit och skulle kolla på vårat larm.
Fredag: 07.30-12 på en förskola

Sen kanske de blir en ledig helg ändå? Bara vänta och se! :) Nu ska jag ta med mig kameran och bege mig ut i snön, när sooooolen för en gångs skull tittar fram är de lika bra att vara snabb med kameran! :) så de blir väll en sväng till ut innan jag lägger huvet på kudden igen...

Vi hörs i natt igen, om jag lyckats fixa de mobila bredbandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0