Vovvarna funderar vad som händer!

Idag blev vovvarna lite smått fundersamma, vad fasen håller dom på med?!
Först in i ett trångt utrymme med bilen, sen börjar de låta konstigt, sen sprutades det en masssssa vatten på bilen... Hualigen vad händer?!

Flisans reaktion: LIVRÄDD, de va nära att hon kissade ner sig!! Sprang runt i bagaget och pep, gnällde och ville bara försvinna.
Jamie Lees reaktion: Funderade vad som hände och varför syrran och morsan bettede sig sååå konstigt.
Zindys reaktion: Skulle självklart jaga vattenstrålen, även om den bara studsade på rutan och så skälde hon som en tok!

Självklart var vi upp till shell och tvättade av bilen innan vi körde in den i garaget för upptining! Men det förstod inte hundarna... :P



Kommentarer
Postat av: Lisa

vart köpte du täckena? Och hur mycket kostade dom? :)



SV: Ja, det gör jag. Det är faktiskt rätt skönt, man har ju helt andra rutiner än på ett "vanligt tråkigt" gymnasie. T e x så är vi ute o går i stan med våra hundar varje fredag och tränar i ungefär 2 timmar. Ibland åker vi iväg någonstans. Vi har provat på spår och Agility och olika Lydnadsmoment. Dessutom får man ju lära sig väldigt mycket runt omrking hunden och om olika sätt att träna och förstå sin hund. Så jag trivs jättebra där :)

2010-02-14 @ 18:25:40
URL: http://lisaochzorro.webs.com
Postat av: Lisa

SV: ååh attans, jag som var där från lördagen till söndagen. Tänkte jag inte på! Iofs så var jag där med skolan och hade uppgifter att göra. Men hade ju varit smart att köpa där ändå :P



Jag går första året, i höst går jag in på andra året. :) Aa, ibland skulle man ju bara vilja backa bak tiden, right ? :P

2010-02-15 @ 10:48:51
URL: http://lisaochzorro.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0