100116

Idag har de väl inte hänt så mycket saker, hade en lång skön sovmorgon och känner mig för en gångs skull utvilad. De är länge sen jag kände så!
Men när vi var på väg ut med hundarna ringde farmor och var desperat, farfar hade troligen fått ett litet EP anfall igen, så hon var mer eller mindre galen, visste inte vad hon skulle göra... Men de var ingen större fara med honom när vi senare kom upp dit och körde hem honom. Jag misstänker att han hade en mindre hjärnblödning eller liknande, inget EP anfall, men man vet aldrig och jag tänker inte säga något om de till farmor och farfar heller.

Vi har även hunnit med en promenad på Norvik, hundarna var överlyckliga att få springa fritt och leka, busa och äta snö. Även en sväng ner på svandammen har vi gått idag, inte så dumt :) Men de var lite moddigt på isen...

Nu ikväll har tv gått varm, jag har lyckats beställa hem ett mario spel till WII, så snart kommer man väl inte göra  något annat än spela ;) Även en ny extern hårddisk då den gamla ska lämnas tillbaka, denna gång fick de bli en gul, ful :P Men den är lättare att släpa med, så nu slipper jag oroa mig för att allt ska försvinna om de händer något. För den fula ska få bo i jobb väskan istället för på skrivbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0