21 Januari

Två kiwisar senare och jag känner mig lite piggare! Ska på något vis hålla mig vaken mellan 21-14 men jag vaknade redan vid 18... Så jag kommer vara pigg och glad sen ;)

Förra natten var inte allt för rolig, har av någon annledning börjat drömma en massa mardrömmar på nätterna, dock var den värsta hittills förra natten. Vaknade av den och hade en sådan grym huvudvärk att tårarna bara sprutade... ca 1 ½ timme tog det innan både alvedon och ipreen värkade och jag kunde somna om. Sen dröjde de inte länge innan jag vaknade igen och hade sådan grym halsbränna, tur att de finns piller för det med! Sen somnade jag om gott och sov ända till halv 12.

Sen var inte den dagen så lång med tanke på att jag skulle sova vid 16 tiden igen... Dagen bestod av, sova, laga taco, duscha, gå en sväng med hundarna och träna lite med wii spelet. Nu sitter jag på jobbet, har gjort det sen klockan 21 och kommer sitta här till 08, sen är de hem och packa om väskan för att ta mig till nästa jobb 10-14. Haha gissa vad jag kommer göra sen?


När jag sitter här själv, då saknar jag min lilla Tjej ännu mera... Vet dock att hon sover gott mellan mamma och pappa, där hemma i en varm go säng...


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Kul att du kikade in och röstade :)

2010-01-25 @ 21:47:52
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0