8 Januari 2010

Även idag är det iskallt ute, runt minus tio grader ligger de stadigt på... Vet inte hur länge vi ska klara detta, hundarna fryser tillomed när vi är ute och går så dom får glatt använda täcke nu! Flisan gillar det inte alls men dom andra accepterar det :)

Vad ska man hitta på idag då? Funderar på om jag ska ta kameran och gå en sväng med hundarna, det är superfint väder ute, trotts kylan! Solen skiner och snön glittrar :) Får humöret att stiga lite i alla fall! Annars ska vi tömma farmor och farfars förråd på skräp, leta efter någon bra bio att gå på i morgon och bara slappa.
Har även varit på schema möte, så nu har jag ett fast schema som jag kommer att gå på under mitt vikariat :D Känns hur underbart som helst! :D

Sa för ett tag sedan till en go vän att här i sthlm får vi inte så mycket snö, en vecka per år om vi har tur... Något som jag fått käka upp nu kan jag säga! Bara denna jul har vi haft tre veckor med snö :P

Nej nu ska jag ta kameran och tre kissnödiga hundar och bege mig ut i snön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0