En flytt för mycket!

Jag förstår inte hur mycket saker ett gäng med pankisar kan samla på sig! Efter att hela flyttbussen var packad, fanns de fortfarande saker kvar att köra! Efter att ha kört prylar i fyra dagar, de har varit kartonger, påsar, väskor, mattor och en masssssssa andra saker!! Ändå räckte inte flyttbussen till. Fy farao säger jag bara.

Så mycket jag har svurit idag över alla deras prylar har jag nog aldrig gjort. Helt sjukt vad prylar! Men nu är allt i den nya lägenheten och det känns bra, även om det ser sjukt ut, så får det vara så, i morgon ska vi fortsätta att röja och packa upp åt dom. Men det måste kastas en hel del om dom ska få plats med de som ska sparas... Mattor har dom för ett helt slott, prydnadssaker för en hel butik och kläder för miljoner människor! Ja, tänk er själva hur det ser ut...

Men utan all hjälp dom fått från höger och vänster, hade denna flytt inte blivit av! Vi var 17 stycken som konka och bar idag, tre stycken var flyttgubbar och så farmor och farfar som inte gjorde ett smack... Fyra trappor upp och de var tre stycken som flyttade in på samma gång! Så hissen fick vi inte användning av många gånger, istället konkade vi och bar så mycket som möjligt, fyra trappor upp... Så jag gissar att jag inte kommer ha mycket krafter i morgon...

Hade vi inte övertalat dom att flytta hade vi inte fått sånna problem, men samtidigt är det en sista chans att få dom lite mera aktiva... känns dock lite hopplöst just nu.

Dags att sova, dagens goda gärning är i alla fall gjord, egentligen skulle jag behöva en dusch, men de får bli morgondagens problem... För jag är helt slut!! Det finns nog inte en muskel på kroppen som inte protesterar just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0