Full fart, medvetslös...

... Eller inte... Idag har jag inte gjort mycket, jag har varit hemma och bara tagit de lugnt, hade tänkt vara ledig i tre dagar, men så fick jag frågan om några timmar i morgon på ett ställe jag trivs superbra och att jag får jobba med en kompis klagar jag inte direkt på :)

Så ledig, får jag vara någon annan gång.

Vecka 4
Måndag: 0730-1230 förskola
Tisdag: Tog mig ledigt!
Onsdag: 0915-1415 förskola
Torsdag: Ledig? Hoppas jag :)
Fredag: 0730-1400 förskola, sen shopping!
Lördag: 10-22 personlig assistent
Söndag: 14-20 personlig assistent

Men idag har jag inte gjort någonting i onödan, en hund på magen och en bra bok i handen... Inte direkt att klaga på ;) Igår spenderade jag 150 kr på kläder (tre tröjor, en flisa, ett par strumpbyxor och en jacka!) och 200 kr för en väska, så nu äntligen har jag en väska till förskolor och en när jag jobbar som personlig assistent. *äntligen*

Nu blir de en kopp te, lide kladdande i kalendern och en dusch!

Min dator strular en massa just nu, internet strular mer än någonsin, så räkna inte med uppdateringar allt för ofta... :/ Istället blir det en massa WII spelande, jobb, bus och mys med hundarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0