Ledig!

Halva dagen gick åt till att jobba, gå en sväng med hundarna i kylan och sedan bänka sig för att se Wallander. Självklart strulade tvn mitt i allt så vi fick bara se början och slutet... Inge vidare roligt, men vi vet hur den sluta i alla fall.

Har setat halva kvällen och redigerat lite mera bilder, som jag inte är så nöjd med. Men laddar upp dom ändå... Måste bara säga, är det inte typiskt, hela helgen har de varit fint väder och jag har jobbat, sen när jag har två dagar ledigt, då blir de direkt skitväder...



En av alla bilder som finns på BildDagboken.

Nu ska jag se vidare på CSI innan jag bäddar ner mig. I morgon ska jag ha en lååååång sovmorgon! Mysa ner mig i sängen med alla hundarna. Det behövs nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0