Monstervecka...

Har en sån grym monstervecka på jobbet igen, vet inte hur jag ska palla med den, men de är väll som vanligt. Bara bita ihop?!

Måndag: 11-16 (inget att klaga på) Förskola
Tisdag: 22-00 Personlig assistent, och klippning kl 16
Onsdag: 00-08 Personlig assistent
Torsdag: 21-00 Personlig assistent
Fredag: 00-08 Personlig assistent & 10-14 Förskola
Lördag & Söndag: Sova!!

Måndag: 07:30-13 Förskola
Fredag: 07:30-14 Förskola
Lördag: 10-22 Personlig assistent
Söndag: 14-20 Personlig assistent

Dagarna där emellan har jag än så länge inget bokat, men man vet ju aldrig när dom trycker in ett pass till... Men de är bara bita ihop hårt och köra! Sen börjar självklart en ny månad och de är dags att jaga timmar igen... Denna månad passerade jag 100 strecket, får en hyfsad lön, tack vare nattjobben... Så nuförtiden blir dagarna/nätterna blandade med jobb och täning, även en del hundpromenader däremellan. Är lite stolt, men jag har äntligen kommit igång med träningen! Inte bara dagtid efter jobbet, utan även på nätterna när jag jobbar, då tränar jag antingen pilates eller styrka! :)


Kommentarer
Postat av: Patrikstine

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-09-06 @ 14:35:22
URL: http://patrikstine.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0