Natt jobb igen

Jag vet inte varför men innan jag ska jobba natt får jag världens ångest, varje gång! Jag blir nere, ledsen och helt borta. Men sen när jag väl är på jobbet igen så är de lugnt. Då är ångesten och allt bara borta! Så även denna gång ska de väll gå bra :) Även om det är lite svårare än vanligt... Det finns inge kallvatten i kranarna och helt plötsligt slutade toaletten att fungera, det hör troligen ihop med vattenproblemet. Dock är de lite mindre roligt, när man druckit tre koppar te :/ så jag får se hur denna natt slutar :P

Hittills har jag/vi inte gjort så mycket, sett på "Johan Falk - gruppen för särskillda insatser" och så såg vi på "en annan del av köping". Brukaren ligger numera och sover, medans jag sitter här i fotöljen och funderar på vad jag ska göra om jag blir kissnödig!!

Har även bestämt mig för att bli lite nyttig igen nu efter jul & nyårs helgerna! Än så länge har de fungerat bra, sitter inte längre och knaprar i mig godis när jag jobbar nätter utan har bytt det emot lite frukt. Ska försöka komma igång med träningen oxå, får se om jag orkar göra lite situps, armhävningar och "hantelgång" redan i natt eller om jag bara latar mig :P Vi får se, har i alla fall kommit ett steg i nyttigheter.

Vet inte vad jag ska göra riktigt, om 6 timmar är jag på väg hem igen, har med mig några filmer, en box med cityakuten och datorn. Men inget är särskillt roligt... bara skit på tv och jag har inga bra låtar på spotify :P


Kommentarer
Postat av: Samuelrebecca

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-02-03 @ 09:56:35
URL: http://samuelrebecca.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0