Råttatouille

Sitter på jobbet, "nytränad" och längtar efter att få sova! Men i hopp om att hålla mig vaken har jag startat "råttatoullie" :)

Nöjd efter mina 200 situps, 100 rygglyft, 50 armhävningar och sammanlagt 100 hantelgång. En bra start när man inte tränat på väldigt länge!! :) Kanske för att jag i vanliga fall käkar en massa godis på nätterna och håller mig mätt på det, men inte längre!! Jag får hålla mig vaken på frukt isället eller något annat nyttigt. Och jag längtar som en tok efter frukost. Kanske borde ta ett äpple till innan frukost eller så står jag ut en timme till :)

En massa babbel om ingenting mäker jag, så jag ska se vidare på Råttatouille och sedan blir de garanterat frukost :)


Saknar min bebis, hon brukar vara så hjälpsam när man tränar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0