Sova bort dagen? Ja tack!!

Fy fan vad jag är trött! Jag fattar inte detta, har tränat närmare en timme och har nästan sett hela filmen "P.S. I  love you" Den är superbra, som vanligt, men jag orkar knappt hålla ögonen öppna...

Träningsvärk har jag oxå, så de räcker och blir över! Även ont i nacken, efter att jag halkade på en is fläck... Så nu känns de verkligen att man lever! Har även dragit på mig en skada i foten för några veckor sedan som inte ger med sig!

För att lindra en sak så blir de troligen frukost snart :) Kanske man piggnar till och ser livet lite positivare? Men först ska jag se klart filmen.

Hoppas ni får en bra dag, jag ska sova bort min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0