Visste ni...?

Att jag vill - ha semester och åka utomlands
Att jag lyssnar mest på - min mamma
Att jag pratar - väldigt mycket med mina hundar när jag är själv hemma 
Att jag inte gillar - tråkiga dagar 
Att jag gillar att - göra saker
Att jag alltid kommer att - ha minst en hund 
Att sist jag grät var - ett bra tag sedan 
Att min mobiltelefon är - de bästa som finns, skulle inte klara mig utan den!
Att när jag vaknar på morgonen - undrar jag om jag är ledig eller ska jobba :/
Att innan jag går och lägger mig - hoppas jag på en ledig dag 
Att idag har jag - inte ett smack, jobbade natt så jag tog bara igen mig efter det
Att jag just nu tänker på - hur de kommer gå med vattenledningarna
Att i morgon kväll ska jag - sova som en stock
Att i morgon kommer jag - få jobba med Åsa hela dagen :D
Att jag hoppas - att få ett fast jobb snart, så jag kan planera mitt liv lite mera
Att jag verkligen vill - att 2010 ska bli ett bra år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0