En boxerande hund!

Min lilla tokboll :)



Under Finlandsresan badade vi en massa, självklart var hundarna med och plaska! Lilla Jamie lee skulle dock stå inne vid kanten men var jag för långt ut kom hon ut och HÄMTADE MIG! Första gången kom hon ut och bet tag i håret (som var uppsatt i en knut) och började dra in mig. Syrran hjälpte mig att bända upp hennes mun och rädda frillan. Jamie Lee simmade in bara för att vända och komma ut igen, denna  gång för att dyka efter min hand och boxera in mig, då kunde jag inte längre stanna i vattnet utan åkte snällt efter henne... Detta upprepades några gånger!



En annan gång vi badade och hon var i koppel så simmade hon rakt in i mig för att kunna hitta mina händer och ta tag i kopplet och dra med mig in till land igen :) De var bara hänga efter i kopplet så drog hon med mig till kanten och var överlycklig :D
Gulletösen :) Man får inte simma för långt  ut, de är en sak som är säker!


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker din blogg är så himla fin så jag undrar för jag ska snart få en ny design om jag får ''härma'' din header lite?:P

2010-08-01 @ 00:50:57
URL: http://tollaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0