Ikea och Ullared

Just nu känns det som jag bor mer på jobbet än hemma! Igår hade jag en kort arbetsdag men var ändå inte hemmma förens tio tiden på kvällen... Vad kan de bero på? Jo jag spenderade drygt fyra timmar på IKEA!! oj vad saker jag har handlat! Men vad bra allt blir när de är på plats, förhoppningsvis! Hon i kassan pratade lite glatt medans jag packa upp varorna på bandet.

- jasså, någon som ska flytta?
- jaa, joo, märks de så tydligt?
- jaa de gör det!
Så de märks vad man ska göra när man handlar på ikea i alla fall, medans jag stressat packar upp och ska betala suckas det och stånkas de i kön bakom mig... Smällar man får ta! Men när räknaren inte längre kan ta fler varor utan jag måste få två kvitton känns de lite roligt, för efter 99 varor måste man betala för att sedan börja om på ett nytt kvitto! Jag slutade på 102 varor, bara minna saker :P

Har bestämmt vad jag ska ha för sängram, byråer, tv-bänk, soffa, fotölj och diverse småsaker som jag ska beställa. Även en sväng till ullared är bokad för att köpa en massa nödvändigheter :D och tillsist en sväng till Ikea igen för de sista. Pengarna rullar fort, men de blir bra när de är klart, hoppas jag :D

Tråkigt inlägg, men de bjuder jag på för nu ska jag hoppa i duschen och sova, är som sagt bara hemma och vänder, ska snart på jobb igen :/



Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. 102 varor på IKEA var inte dåligt ^^

2010-07-30 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0