Padda padda padda

Då har man varit hemma några dagar och försökt få ordning på stället, lättare sagt än gjort! :P Den där dammsugaren vill inte fånga alla råttor som dansar runt här hemma... Kanske borde hjälpa den lite? Nee, de får bli en annan dag!
Efter Finlandsresan har jag även hunnit med en resa till Sparreholm för att hälsa på mormors kära Tvillingbror, som gav mig denna!


Jag hade gärna haft en spegel framför mig, för mina miner var tydligen obetalbara när jag fick en UPPSTOPPAD PADDA I HANDEN! Jag trodde jag skulle dö, sen när gubben berättar att den är minst 50 år gammal, jaa kan ju upplysa er om att de inte gjorde saken bättre! Fick även veta att den är uppblåst efter att den mördats bara för att den skulle återfå sin form... Ja, jag säger då de, det är ett under att jag inte smälde av...

Nu är de inte så mycket kvar av semester, bara bita ihop och återgå till jobbet på fredag kväll, jag riktigt LÄNGTAR! *not*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0