Rubrik?!



Snart ska jag tillbaka till lugnet, träffa släkt och vänner igen :) Ska bli ganska skönt ändå. Men de känns lite konstigt, kom nyss hem därifrån ju!

Men denna gång ska hela familjen och alla hundarna med :D



Idag har de inte hänt allt för mycket, har läst en bok, stekt på altanen några timmar och gått en underbart härlig skogspromenad med alla myggorna! Har även lyckats med att bada min lilla vovve då hon helt plötsligt stank.. Hoppas och ber om att de inte är något fukteksem eller liknande hon har fått! Men pälsen är uttunnad, hon är nästintill naken nu ;) Inte riktigt så illa är det, men ändå :P

Har även firat midsommar idag! Eller de kändes som midsommarmat när jag och mamma käkade, jag missade trotts allt midsommarfirandet pga jobb i år så vi låssades att de var midsommar idag istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0