Två hundar med eksem?

Fukteksem? Jag undrar om Jamie Lee fått fukteksem eller något annat, för även hennes kära mor Zindy har fått samma sak! Ringde veterinären och väntade och väntade, men dom hade ingen aning om vad de va, om de blev värre skulle vi åka in för att visa upp det. Men vad finns de att visa upp?
En hund som luktar illa på en lite fläck, de finns inge mera! Inga märken, inga utslag, ingenting mer än STANK. Dock verkar det som att medlet från apoteket verkar fungera, så jag hoppas och ber om att de inte återkommer! :) Båda två är badade och nästan torra nu, massor av päls har klipts bort! Men på Zindy märks det knappt och Jamie Lee har lite små jack... Men de får gå!

De konstiga är att båda två har det, på exakt samma ställe!

Men förhoppningsvis håller de sig borta nu :) Shampoot ska självklart packas ner och tas med!

Nu ska jag dyka in i duschen innan jag dunkar rumpan i soffan med en kopp te :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0