10 Juni 2010

Periodvis händer det massa saker, periodvis känns livet dött... Idag har de varit ganska full rulle, periodvis.

Började morgonen vid sju tiden när alla andra gick upp, men jag låg kvar i sängen så länge som möjligt, lat som man är. Upp och på med någolunda hygliga kläder för att sedan bege sig till sitt gamla högstaduim, massa minnen ploppar självklart upp men jag känner att jag saknar de verkligen inte ändå. Jag skulle inte vilja börja där igen. Då går jag hellre om gymnaiet än högstadiet.

En massa finklädda nior tågade ut och sedan var de sommarlov för alla elever. Själv begav jag mig hem för att sola en stund på altanen innan en snabbdusch och en sväng med vovvarna, usch vad dom stackarna har de varmt nu. Jag lider med dom även fast jag älskar solen och värmen! Men dom har de inte roligt. Sen tittade några kusiner förbi (en kusin och en "bonus" kusin), dom hoppade på studsmattan och jag lindade in mig i en tjock filt i hammocken. Självklart somnade jag till, något som dom hade superroligt åt! ha ha! Sen en snabb sväng förbi Köttboden för att inhandla middagen - en färdig sallad. Underbart god! För att sedan blåsa på i 180 till brukshundsklubben och agility kurs. Mer om det i ett nytt inlägg.

Sen insåg jag att i morgon börjar jag jobba natt så jag måste handla lite saker innan dess, så tio i tio svänger vi in på coops parkering och jag springer in för att köpa lite småsaker...... De slutade med tre stora kassar! *suck*

Nu ska jag stupa i säng, de sägs alltid att man ska vara ute mycket och bla bla bla, jag är ute mycket och jag mår inte bra av det pga pollen. usch så mina ögon ser ut just nu!! Röda, svullna och irriterade... Så kan  de gå, men roligt har vi haft det idag ändå!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0