Liten uppdatering...

Jag har lite svårt att hålla mig härifrån och skriva av mig då och då. (Så nu kommer ett långt tråkigt inlägg.) Skriva vad jag gör för att sedan kunna gå tillbaka och titta vad jag gjort :P (gör inte så mycket mer än jobbar, men ändå). Idag har jag sagt nej till en massa jobb, känner mig lite stolt! Men jag har ganska mycket jobb inplanerat de närmaste dagarna så lite ledigt behövs.

Annars har jag inte gjort så mycket, igår var de underbart väder och jag tillbringade ett par timmar i solen och var på personalmötet i Ösmo, vi kom inte fram till någonting speciellt egentligen men jag var där i alla fall. (eller man får inte ha datorer dag tiderna

Idag har jag oxå vart ledig och skulle njuta av en lång sovmorgon, trodde jag! Min kära mamma anklagade mig för att snott hennes nycklar klockan åtta på morgonen... En massa tjafs om det och jag bad henne mer eller mindre fara och flyga tillslut, och självklart låg nycklarna där dom alltid brukar ligga OCH hon hade lagt dom där själv!!
Efter de skulle syrran upp för att gå sista dagen i skolan innan sommarlovet. Slammer och oljud är förnamnet! Sen när klockan närmade sig nio var jag påväg att kliva upp med ett grymt dåligt humör. Men direkt efter den tanken somnade jag som en stock ! och sov ända tills en jobbarkompis ringde vid tjugo över tio och fråga om jag kunde hoppa in och jobba... NEJ! Låt mig sova var svaret ungefär. Sen var de lögn i helsike att somna om, så jag och hundarna låg och gosade till närmare halv tolv. Inte mycket sömn, men jag fick i alla fall ligga och dra mig lite.

I morgon är det skolavslutning, min lillasyster slutar åttan, herregud vad hon börjar bli stor nu! Och inte fasen får jag sovmorgon då heller. Får väll hålla fast vid "sova får man göra i graven"... Men sömn är eftertraktat just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0