Mörkrädd

I natt är jag lite extra mörkrädd... Jag vet inte varför, om de är alla läskiga skitserier som går på tv eller att jag är dö trött? Skit samma, de är bara vänta tills de är ljust igen! Då kanske jag lugnar mig lite? Är även sugen på chips så de skriker om det, tur att påsen ligger hemma! Får bli en drickyoggi istället. *jippi* har en påse gott och blandat i väskan ioförsig, men den ska ligga där i 100 år till!

Idag har de inte hänt någonting, har försökt sova bort dagen, även om de var lättare sagt än gjort! Telefonen ringde, både hemtelefonen och mobilen, de smälldes i dörrar och skåp, hundarna skällde i kapp. Ja de är då inte lätt att sova dagtid i vårat hus... Men de är sista natten för denna gång, enbart 11 dagar till nästa nattperiod! Men då är de storhelg = underbart bra betalt! :D och jag har alla fyra storhelgs nätter *mohahaha* Bra för ekonomin, dåligt att jag inte kan vara ute och träffa vänner.

Nu ska jag sappa 7897564635 varv till på tvn innan jag fastnar i någon läskig serie, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0