Resten av juni månad

Så ser resten av juni månad ut, just nu:
Onsdag (idag) 11-20 - tackade nej
Tordag 09-20 - tackade nej
Fredag 09-20 - Tackade nej

Fredag: 20-09
Lördag: 20-09
Söndag:20-09

Måndag (slutar nio på morgonen)
Tisdag: 09-20
Onsdag: 09-20
Torsdag: 09-20
Fredag: Ledig
Lördag: Drar till Finland och kommer hem den 23 igen.

Söndag, måndag, tisdag och onsdag - Finland och underbara stugan!
Torsdag: 20-09
Fredag: 20-09
Lördag: 20-09
Söndag: 20-09

Och när jag slutar på måndag morgon börjar lite mer än tre veckors semester! :D Sen en massa jobb ett par veckor och sen 12 dagars ledigt till. Lite av semestern och dom tolv dagarna i augusti kommer att spenderas i FINLAND.

Idag införskaffade jag en väska jag ska ha med till Finland första och sista resan :) Den jag brukar ha är lite för stor för fem dagar, den passar närmare 10-14 dagars resande när man packar så pass mycket som jag gör! :P

Finlandsresor detta år. Juni, juli och augusti... Ja, så kan de gå när man måste vara taxi chaffis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0