Så var de juni, sommar!

Igår hade jag en underbar ledig dag, hade ingen aning om vad jag skulle göra... så jag tog bilen till Hanige för att träffa en kompis, vi tillsammans med fyra hundar strosade omkring i närmare 1½ timme innan jag var tvungen att dra hem igen.. Vi behöver inte diskutera hastigheten... Gick även förbi gymnasiet som jag för ganska exakt ett år sedan tog studenten ifrån och jag måste erkänna att jag saknar det lite :) Men bara lite :)

Kastade i mig middagen och drog vidare på agilitykurs. Mer om det senare.

Idag var det en kort dag på jobbet, ändå han vi med en massa! Och lunchen bestod av glass, inte de bästa men underbart gott! Nu ska jag ringa en massa samtal och bara hoppas på de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0