Tusen tack för mamma Gunilla!

Jaha, ska man uppdatera här oxå? När fasen ska jag hinna de då?! Kanske om tio dagar och nio timmar när semestern drar igång?! Nehe, den tiden är lovad till Jamie Lee :)


Yeees! Min 80 timmars arbetsvecka är äntligen slut! Dock fick jag jobba över några timmar idag, skit och pannkaka säger jag för det, för jag missade agilitykursen med Jamie lee då. Men tusen tack för min underbara mamma säger jag bara, som alltid ställer upp och hjälper till :) Hon är alltid lika snäll och go!

Nu ska jag packa, lägga in kläder och städa, morgondagen är spräng fylld med saker, vet inte hur jag ska hinna med allt, men på något sätt löser det sig?! *hmmmm*

men jag har väldigt dåligt samvete för min lilla Jamie Lee, först jobbar jag som en galning och sedan drar jag iväg några dagar, kommer hem och börjar jobba igen! Tur att de bara är tio dagar och nio timmar tills den riktiga semestern börjar :) Då ska hon få all tid hon behöver igen. Men fram tills dess, TUSEN TACK för min underbara mamma! Hon är guld värd!

Och Jamie Lee är de egentligen inge synd om, hon har de underbart bra, det är bara mitt samvete som bråkar med mig. Och Jamie Lees underbara ögon, usch vad det gör ont i magen när man ser in i dom och vet att hon egentligen vill följa med. Men de går ju inte :( *snyfft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0