10 Mars

Hela 16 dagar kvar!!

Idag var det endast några timmars arbete, en lugn dag på jobbet med andra ord :) I bilen på vägen hem satt jag och funderade på vad jag skulle göra när jag kom hem... Tvätta, städa och träna... Kläderna börjar ta slut, några kompisar kommer förbi i helgen och huset ser upp&ner vänt och träna skadar ju aldrig. Som tur var räddade Cathrine mig med att komma förbi och snacka en massa skit och käka med oss :) Och jag han inte med att städa, tvätta och träna... Oj vad synd! ;)

Frågan är bara när jag ska hinna med dessa saker. Kanske någon annan dag??! Nu ska jag fortsätta njuta av Zindys underbara pruttar som hon mer än gärna delar med sig av! ;( Det är så underbart att folk / djur delar med sig av underbara saker i naturen! (låt fantasin flöda....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0