11 Mars

Som vanligt har jag haft en låång arbetsdag idag, 9-20, tänkte att jag kommer stupa i säng så fort jag kommer hem. Men icke! Är fortfarande vaken! Helt otroligt! I morgon är det jobb igen 9-16 bara :) Efter de kommer ett gäng tjejer ner och vi ska snacka en massa skit :P


Dagens träning med Jamie Lee, trodde aldrig att jag skulle orka med det, men de gjorde jag! Denna gång tog jag fram en barn pall som jag stälde i ett hörn och "tvingade" henne att backa upp en gång på. Berömde som en tok och sedan väntade jag ut henne... De tog inte lång tid innan hon fattade precis vad hon skulle göra! Vi körde några gånger i hörnet och sen flyttade jag den, då var problemet tillbaka. Vad ska jag göra nu då?! Såg de ut som hon tänkte, men även detta fixade hon galant efter ett litet tag med väntan, pip och gnäll! Så nu måste hennes matte fundera några gånger till och hitta något svårare att göra. Ligg sitter som aldrig förr... Hur kan hon lära sig saker så fort?


Nu ska jag snarka ikapp med hundarna för att orka med morgondagen, då är de dagis som gäller! Gissar att de varken blir lugn eller ro då... Men de är i alla fall gulliga små barn jag ska jobba med! :) 
Sov gott!


Jag som gömmer mig bakom min lilla Jamie Lee, jag vet att det är en urusel webkamera bild! Men den duger tills jag tömt kameran... Vilket lär bli om 100 år eller så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0