11 Plus grader i solen

Känner att vi har tre understimmulerade hundar här hemma, inte så roligt. Så nu ska vi göra något åt de! Ska bege mig till mammas lilla jobb och hämta en massa rallylydnadkort och träna lite med min busunge. Hon har redan hunnit gå loss på papperskorgen, sabbat en tidning, en tom bajspåse och en miniräknare... Detta låg i en "jag-ska-rensa-upp-låda. När-som-helst!" bara det att den fylls på och aldrig töms... Något min Jamie Lee ser till att ordna...

Annars har det varit en bra morgon :) En lång sovmorgon, bädda ur sängen och tappa bort tee koppen! Men de luktar sommar hemma!! :) Jag har tagit på  mig en parfym jag hade i sommras, så nu luktar det sommar, solen skiner och jag ska ge mig ut och njuta av vårvädret! Termometern visar 11 PLUS grader, men jag litar inte riktigt på det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0