12 mars

Igår var det en relativt lugn arbetsdag, 9-16, efter det begav jag mig till min kära farmor och farfar för att hämta hem Jamie Lee och möta några kompisar för en kväll full med skitsnack :) Jag köpte med mig en supergod sallad från Nilssons köttaffär! Åååh vad den var god! Kommer garanterat att köpas igen! Sen var det hem för en massa snack, mat och dricka! En trevlig kväll med andra ord, efter det var de huvet på kudden och jag sov som en stock i 10 timmar... Känner att det behövdes mer än väl!

Nu ska jag städa upp allt skräp efter min hund (hon har en förmåga att tugga sönder en massa saker, mot min vilja!) Och dum som hon är avslöjar hon sig alla gånger oxå, för dom andra två rör inte sakerna som ligger på golvet, men hon kommer tillbaka för att tugga lite mer!! Och tvätta, de börjar sina i klädskåpet... Inge vidare roligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0