14 mars

Började igår med att dom frågade om jag kunde jobba, självklart ställer man upp! Så i morse fick jag kliva upp när klockan ringde (inget som lockar en söndagsmorgon direkt)... Sagt och gjort, ner med frukost, lunch och middag i väskan och till jobbet. Där han jag med 50 minuters yoga och en timme Twilight. Sen vaknade brukaren och jag startade om filmen! Gissa om jag längtar tills nästa kommer ut på DVD nu (eller har den gjort det??)! Jag vet att jag är överdrivet seg, men nu äntligen har jag sett den, och jag vill bara se den igen!!

Sen blev det en hal promenad med hundarna genom ösmo för att sedan äntligen kunna åka hem, hade planerat att spendera den i soffan men istället började jag träna med min busunge, till hennes stora lycka! :) Godis är inget hon tackar nej till ;) Sen blev det soffan och Wallander!

Nu har jag namn stämplat ett gäng kort till, får se när dom dyker upp här bara :P Brukar ju ta lite tid... Dampat några gånger på datorn (för att jag klantade mig, trodde de var kört, bara köra den till tippen direkt, men de brukar som vanligt lösa sig om man bankar på tangentbordet några gånger ;))Nu ska jag sova, i morgon är det jobb igen!

Söndag: 9-20
Måndag: 10-15
Lite skillnad på passen?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0