17 mars

Har länge misstänkt att jag har en förkylning liggandes i kroppen och nu börjar de sakta men säkert att krypa fram :( Det blir till att knapra lite piller (alvedon och halstabletter) och hoppas på att man inte blir sängliggandes! Hade tänkt träna när jag kom hem, men istället blev det sängen och datorn som vann! Passade på att se "112 på liv och död!" nu när jag har några timmars ledigt...

Idag har de varit full fart på jobbet, en massa bus ungar med energi så de räcker och blir över! Lär bli samma visa både i morgon och på fredag! Nu ska jag fundera på vad vi ska äta till middag och vad jag ska träna för någonting med Jamie Lee... Just nu delar vi åsikt om en sak i alla fall, sängen är superskön att slappa i! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0