2 Mars

Började träna en ny sak med min lilla sötnos idag, backa upp på en pall... Lättare sagt en gjort, hon lyckades några gånger men det var endast pga tur! Så de får vi träna vidare på, någon annan dag. För detta var den största utmaningen hittills för hennne.
Nästan allt annat klarar hon galant, på bara några försök. Så jag måste hitta på lite svårare saker, detta är den andra kluringen hon får :) Den första är att ligga ner... De går inte att få in i huvudet på henne. Träning ger färdighet! Här ska det tränas!


Flisan och Zindy... Hittar ingen bild på Jamie Lee :S

Hade tänkt vara ledig i morgon och bara njuta lite innan helgens arbete, men mina planer håller sällan, så jag ska hoppa in och jobba några timmar... Nu har jag även lyckats se några idioter som ställer upp i American Idol eller vad det heter... Shit vilka idioter säger jag bara occh då menar jag dom som ställer upp! Nej de blir en dusch och sängen, vi hörs i morgon! Sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0