25 mars - dan före födelsedan

Inte direkt min dag idag... Så kan de gå!
Mensvärk, huvudvärk/migrän, en elak jävla förkylning, när man har en 11 timmars arbetsdag känns inte direkt som en vinnstlott! De resulterade i att jag somnade på jobbet *pinsamt* men de var endast under sju minuter jag sov, så de var inte hela världen. Tyvärr märkte brukaren det, tror jag i alla fall. Men det känns snarare som jag ska fylla 40 än 20 just nu. Men en redig natts sömn och jag är tillbaka igen! (?) :)

Min gulliga mamma har idag handlat, bakat bullar och börjat med tårtan vi ska ha i morgo! Så underbart snäll och go! :)

Nu ska jag njuta av en 12 timmars lång natts sömn innan jag börjar städa, fixa och fira med släkten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0