En till hund?!

Sitter och tittar runt på hundvalpar... ojojoj vad det är frestande, men de går inte att ha en hund till. Räcker med tre stycken Tollare, en på fyra år och två stycken som inte ens passerat två års strecket... Men jag skulle så gärna vilja ha en Schäfer, helst en långhårig! :)

Vet inte varför jag fastnat för just Schäfer... Dom är fina, går att träna både lydnad, agility och spår. Precis som Tollare, fast lite större... När jag flyttat hemifrån kommer jag med stor sannolikhet att skaffa en hund till, vilken ras vet jag inte. Min kära mamma blev biten av en Schäfer när hon var liten, så hon vill inte att jag skaffar en schäfer... Lite delade meningar...


De var länge sedan våra vovvar var så här små... Samtidigt som jag saknar att ha alla 10 små gullungar hemma, så känns de bara så skönt att dom flyttat.

Har även funderingar på att ta en hund från hundstallet eller liknande i framtiden. Men jag vet inte. Fattar inte varför jag fått för mig att skaffa en liten till just nu...


Kommentarer
Postat av: Lisa

valpar är nog dom sötaste små filurerna som finns! Mycket jobb dock, men dom är ljuvliga :)

2010-03-06 @ 21:46:34
URL: http://lisaochzorro.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0