Svårt att andas...

Är lite smårädd för att gå och lägga mig, har hämska små monster under sängen... Nej då, om de ändå vore så väl ändå... Jag är livrädd för att återfå drömmarna om att jag kvävs och sedan vakna upp och bli förvånad över att andas! Har letat överallt men jag kan inte hitta någon av mina brichanyler, har troligen lagt dom på "ett bra ställe" för att minnas till nästa gång jag ev. skulle behöva dem... Men icke, tillomed jumpa väskan är borta! - Där jag alltid förvarar en!

Känns lite jobbigt att de tjuter och roslar i luftrören och jag har ingen aning om vad jag ska göra...

Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och fortsätta mysa med vovvarna framför bond filmen som går på tv!

Idag har varit en lugn och skön dag, ett gäng promenader med hundarna, städat lite och en hel del slappande i soffan! I morgon är det länna som står på schemat, lite shopping kanske? :)

* Datorväska / Datorskydd
* Jumpa skor
* Diverse andra saker som alltid får följa med hem, ex. kläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0