Hon klarade det!! :D

Dagen har spenderats på jobbet, en massa goa ungar att busa och mysa med! Ibland är jobbet så underbart :) Efter jobbet stod jag och en kompis i närmare 1½ timme och snackade en massa skit och  skrattade en massa! Välbehövligt :P

Sen blev det direkt hem i soffan för att sova en timme innan jag tränade lite med min lilla loppa :) Idag lyckades hon kliva upp på pallen med baktassarna som jag tränade med henne igår. HON LYCKADES!!!!  Överlycklig!!!! :D :D Nu är det bara en nöt att knäcka, ligg, de är de största problemet vi har... Hon klarar en massa saker, sitt, "slå på platan" slalom, apport oc en massa andra saker :) Men ligg de går sig inte! De får bli ett senare problem, nu firar vi att hon fixade det!! :D De blev ett smaskigt hundben ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0