Marjan 70 år

Dagen har spenderats i Västerås (tänkte skriva i skolan...) vet inte vart jag fick de ifrån. Det är lite jobbigt att åka bort med tre hundar, framförallt när min lilla dam fått för sig att hoppa upp på bord, då blir jag lite nojig och måste hålla stenkoll på henne, för på ett av borden fanns det masssssor med mat! Men denna dumhet ska vi snabbt ska banka ur huvudet på henne! Men det fick relativt bra att ha med dom idag till morfar och hans fru, lite jobbigt när de kom en annan hund dit när Zindy och den hunden "tävlade" om högsta rang... Den ena är mamma och den andra är äldre. Vem bestämmer då? Samt att den äldre ofta bor där och ser det som sitt revir. Svårt blir det... Framförallt när Flisan skulle lägga sig i och "hjälpa" sin kära mor... Jamie Lee satt i mitt knä och skrek, men förstod inte ett smack av det som hände... Sen låg dom alla så snällt där :) Gullungar som dom är ;)

Efter fyra timmar bil och fyra timmar med en massa gott (men nyttigt!) att trycka in så är det dags för en snabb dusch och sova. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda! Antingen ett besök i min gamla skola eller något av jobben... Vi får se! Det som lockar mest är en lång sovmorgon, en slapp frukost, en timme i gymmet, träna lite med Jamie Lee och sen bara vara ledig! Men de kan man väll drömma vidare om...

Men ett stort grattis till Marjan på 70-års dagen! Nu är det minsan din dag :) 8/3-10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0