11 maj

Jaha, så var ytterligare en dag slut, denna dag har inte vart allt för rolig! Har i alla fall suttit ett tag i solen, så lite färg kanske man fått?

En massa steg har jag gått oxå :P 21023! (skriver inte in de här alla dagar, men när jag är ledig knatar jag runt 1.5 mil / 20000-23000 steg. Får se hur de blir när de kommer en massa nätter nu, då blir de väl inte alls lika mycket :/

Men men, nu på kvällen såg vi NCIS LA. Gissa vem som satt högst upp i kuddhögen och tugga på naglarna? Joo lilla jag... Sen tog den slut och jag måste vänta en hel vecka till innan jag får veta hur de går!! :O Hur ska jag klara detta?! Nu har dock vovven min tagit nästintill hela min plats i soffan, ett tecken på att de är dags att sova?!

I morgon hoppas vi på en solig och fin dag igen, men de kanske är för mycket att hoppas på? Kära lilla farmor kommer förbi och ska laga lite moussaka (stavning?) har varit sugen på det hur länge som helst nu! :P Så äntligen! :D Syrran springer lunken och päronen jobbar halvdag... Annars finns de inga planer för morgondagen heller... Sen kommer mardrömsveckan på schemat, 4 nätter på rad, en dag ledigt och två nätter till... Dock har jag tagit semester ett pass så nu längtar vi till torsdag morgon klockan nio, då blir jag ledig igen ett par dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0