15-16/5

Jaha, ännu en natt på jobbet... Säger då det att de är tur att jag har mina underbara vänner som är riktiga nattugglor :) Annars hade 13 timmars passen varit ännu längre!

I natt har jag som vanligt setat vid datan xx antal timmar, chattat, smsat, tränat nästan två timmar och sett mamma mia the movie och eftersom jag är lite smålat orkade jag inte ändra inställningarna på den, så jag såg den endast med engelskt tal! - Bra jobbat, jag som är totalt värdelös på engelska :P Nu börjar det närma sig frukost time och jag klagar inte på det :P Inte heller att klockan närmar sig nio och jag snart slutar! Blir troligen mamma mia igen, eller Twilight, allt för att sista timmarna ska gå någolunda. Eller P.S i love you... Har lite svårt att bestämma mig... Men skulle jag se P.S. i love you skulle jag med största sanorlikhet gråta... Övertröttheten börjar ta över nu, igen...

Film och frukost! Snart får jag sova, när hela världen börjar vakna ska jag sova... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0