7 maj

Idag är inte vilken dag som helst, idag firar både jag och Cathrine två år med körkort! :) Vi lyckades med uppkörningen på samma dag :P Så ikväll ska vi fira med fortkörning, rattfylla och en massa roligt ;) haha nej då, så illa ska det inte gå :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra,  ikväll ska vi ses några kompisar i VH och käka lite gott och dricka gott tillsammans, men fram tills dess? En sväng på systemet kanske? En långpromenad med hundarna och bara lata mig, jag har inte mycket ork i kroppen just nu, nattarbete tar hårt på kroppen när man inte mår 100% bra... Men men, nån gång ska man väll bli frisk?

Nu ska jag och hundarna käka lite! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0