8 maj

Igår var det en trevlig kväll hemma hos en kompis, har inte skrattat så mycket på länge som igår!! :) Så det kändes super att träffa lite kompisar igen :) Super god mat och dryck, inget man klagar på i första taget! Och var väll hemma med sista nattbussen vid halv två tiden. En superkväll!

Idag hade jag inga planer alls, tills min kära mobil påminde mig om att det är städdag uppe på brukshundsklubben OCH företagarnas nere i svanis parken... Så jag ska borsta tänderna och traska ner i svanis parken snart! Hade även glömt att det är hinderbyggardag på klubben i morgon, men jag tror jag skippar det, känns som det finns lite saker att göra hemma oxå. (dammsuga, torka golv, damma, tvätta, bara sånna där roliga saker!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0