Felvänt dygn, till 100%



När jag väl är hemma så tycker min lilla vovve att jag ska ägna all tid till henne :) vilket jag förstår. Bilden är från igår kväll.

Men klockan är strax efter fem nu på morgonen, jag har migrän och har legat närmare en och en halv timme och bara vridi mig, inget hjälper... Sen blir det inte lättare av att man blir hungrig denna tid på dygnet heller... Allt är fel vänt efter nattjobbet just nu... Allt är Skit och pannkaka.

update: kvart i sex.
jag kunde inte hålla mig till frukost så jag gick upp och käkade lite, trckte i mig ännu mera värktabletter och ligger nu här, klarvaken i sängen. Hundarna undrar vad de är för fel på mig och ärligt talat gör jag oxå det...

Men de blir nog till att vrida och vända sig en timme till eller något, sen kliver dom andra upp för att bege sig till skola och jobb, medans jag ska njuta av en ledig dag. Njuta får vi se, beroende på hur jag mår... (och vädret) !

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0