Jobb, agility, sova, jobba!

Varför ska livet vara så kompliserat?! Denna månad hade jag tänkt jobba så mycket som möjligt så att jag inte har dåligt samvete under semestern att de är tomma lönekuvert som kommer... Men istället måste jag försöka klämma in en resa någonstans, i de redan fulla schemat! Lyckat! Det får bli morgondagens problem...

Idag har de varit jobb, ingenting att göra där som vanligt... Lite småtråkigt, men jag får i alla fall betalt! Efter jobbet åkte jag till brukshundsklubben och tränade lite Agility, slalom, balansen och lite hopp hinder. Alla gånger gick de inte allt för bra med slalomen... Hon fuskar mer än gärna! :P Ingen vidare fart är det i henne heller, men de har de aldrig varit heller :P Sen en långpromenad i skogen så dojjorna är genomblöta nu...

Och jag måste erkänna, illa är det, jag har fortfarande vinterskorna framme, jag använde dom senast igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0