Jobb?

Det verkar som jag endart har ett jobb numera, men jag vet inte säkert... Det återstår att se! Men jag verkar inte längre vara anställd av Nynäshamns kommun eftersom jag inte kommer att kunna jobba särskillt mycket för dom i sommar då jag har mitt schema att gå efter samt semester.

Så då verkar det inte som dom vill förlänga med tre månader till, men jag måste säga, de gör inte så mycket, jag har jobb i minst tio månader till, sen kanske jag kan bli återanställd via kommunen?
Visst de hade varit skönt att ha dom bakom sig och veta att de finns en plats kvar och att jag kan återgå till de jobbet sen igen. Men tydligen inte. och självklart kommer jag att sakna alla barnen! Det är de som tynger mest... Alla "mina" barn *snyft*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0