Mardröm

Igår var dagen då allt var åt helvete, ingenting gick som de skulle och jag var allmänt deppig och idag ser jag märkerna efter det, jag lyckades bränna mig på ugnen, var inte ute i solen när de var superfint väder och ringarna under ögonen...

Tur att de är ny dag idag! Med frukosten i halsen ska jag ut och gå efter alla mardrömmar i natt / nu på morgonen. bland annat drömde jag att vi var på valpträff och då dog 8 av 10 valpar, Jamie Lee och någon mer var de enda som var kvar, men Jamie Lee hade krymt och blivit en sex veckors valp som man var tvungen att hjälpa andas. Flisan gick tyvärr bort och Zindy var deprimerad. Hualigen va hemskt allt var, dock började vi prata om att skaffa en ny hund från Sorunda (dom har valpar där ute nu som är leveransfärdiga om ca 4 veckor). Tack och lov vaknade jag där! Kollade klockan och den var 10,23. Jag vandlade snabbt om det till 23 oktober, dagen jag förlorat två släktingar.

Full fart ur sängen, tvätta av mig för att gå ner och pussa på mina underbara hundar! Åh, vad det kändes underbart! Nog för att de tar emot att jag ska jobba inatt, men allt blev såååå mycket enklare när jag hittade alla mina tre hundar vid liv! :)



Ska försöka ta lite nya bilder på dom idag för att se om de syns att vi klippt dom något. För vi fick tips om att tunna ut deras päls så dom torkar fortare på sommaren och fuktexem kan undvikas på så vis! Och vad jag ser, så är de ingen skillnad på dom, mer än att dom är lite lenare i pälsen, inte har de lika varmt och torkar fortare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0