Min kära mor

Häromdagen sa jag till min kära mor att jag vill ha en hund som det är lite utmaning att ta hand om, som en schäfer, som behöver lite mera utmaningar, stimulans och en massa träning. Visst tollare behöver massor med träning, stimulans och utmaningar, men ändå.

Vad blir de kloka svaret då?!
"Du har redan en hund som nästan är döv, är inte det en utmaning så det räcker?!"

Joo, det är en utmaning... Men hon lär sig ALLT så j*kla fort... och jag måste erkänna, hon är den som är mest bortskämd oxå, bara för alla tycker "synd" om henne att hon hör så pass illa som hon gör.
Men jag är fortfarande inne på att ha en schäfer, oxå...! Med andra ord, två stycken hårt arbetande hundar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0