"sommarens faror"

Då var man hemma igen då, inge jobb förens på onsdag då äre bara en natt som gäller. Idag har vi varit på brukshundsklubben för infomöte om "sommarens faror" och jag måste säga att dom var superbra! ska lägga upp lite här på bloggen om det senare, om det är någon som är intreserad?
En massa bra info var de i alla fall. och självklart när man varit på info om faror är man lite extra försiktig, och när min lilla gullunge trampade i en massa glas och ryckte till, då satt jag nästan i bilen på väg till bagarmossen... Som tur är verkar de inte vara någon fara... :)

Sen blev det en långpromenad med hundarna och nu ska jag äntligen sova, antagligen till lunch i morgon... :P Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0