Tredje natten

Jag har anmält mig till en agilitykurs nu! :) Jag ska ta två dagars semester för då kommer jag att kunna gå på sex av åtta gånger och så kommer jag att komma sent dom andra två gångerna. Det blir super! Gäller bara att min arbetsgivare går med på det. Men assistansia brukar aldrig vara omöjliga! :)

Sitter eller rättare sagt står vid min brukares dator då mitt internet strejkar! *suck* de fungerar klockrent hemma men inte på jobbet! Jag tror Telia har något emot byhålan ÖSMO!

Mobilbild
Det har fungerat fel fritt sen jag började jobba nätter dvs juni/juli 2009 men i fredags så var de något som hände och de bara la av kl 07.10! Gissa om jag är arg, funderar på att köpa ett nytt från något annat bolag! För telia suger! (just nu i alla fall)

Vad ska man hitta på nu då? Träna orkar jag faktist inte :/ Känner mig inte allt för pigg, men jag kanske ska träna bara lite? Vi får se.. Det är bara vänta på att världen ska vakna till liv igen, vilket den gör när jag åker hem för att sova... Lite surt.

Jag har även blivit världsförälder via UNICEF! *lite små stolt* ;)


Bilden tagen från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0