PMS på hög nivå!

Som sagt, denna dagen har inte varit på min sida! Mensvärk, humörsvängningar och dåligt väder... Bara hoppas på att morgondagen blir bättre!

Så just nu löper två vovvar och jag har PMS, undrar hur detta ska sluta... Trotts att jag sovit middag två gånger idag hoppas jag på att kunna sova i natt *höhö* lär ju ligga vaken ett par timmar i alla fall :/ så kan de gå. Livet är som vanligt upponer! Men jag har min underbara vovve JL att tacka, utan henne hade jag inte stått ut denna dag :)


Ett par horn på den, så blir det jag ;)



35 dagar och åtta timmar till semestern! Vad ska jag hitta på då? Mina nuvarande planer ser ut att spricka, som vanligt! Nu ska jag pussa lite på vovvarna innan jag kryper till kojs :) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0