Vecka 21

jag gnällde lite tidigare på dagen om att jag kanske inte har kvar mitt ena jobb, efter det trillade det in lite mera jobb från båda ställena.

Måndag: Ledig
Tisdag: 9-18 dagis (kurs 19-21)
Onsdag: 9-20 personlig assistent
Torsdag: 10-15 personlig assistent
Fredag: 8-16 dagis
Lördag: 11-20 personlig assistent (melodifestivalen hos matilda efter det)
Söndag: Ledig - ösmo marknad

Så ser min vecka ut, känns som jag behöver komma tillbaka till verkligheten nu och inte ha en veckas ledigt, för jag blir så förbannat lat då! De konstiga är att jag ser verkligen fram emot att jobba på dagis igen, jag har verkligen saknat alla underbara barn!! (sen att jag får in mera pengar än jag räknat med skadar ju inte heller!)

Och jag vet fortfarande inte om jag har kvar tim.viket på kommunen efter månadskiftet... De återstår att se om kommunen är snabb på att skicka ut breven eller inte. Dom brukar inte vara det!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Halloj! Klart det finns en hemsida! Länkar den här : http://www.guteskolan.se/hund.pab



Skolan ligger som sagt på Gotland i utkanten av Visby men inte alltför långt från hamn eller centrum. Det tar ungefär 10 min att gå till centrum :) Och det stämmer absolut att jag har med mig Zorro varje dag, eller i alla fall dom dagar jag känner att det går. Dagar jag endast har idrott får han ju stanna kvar hemma eftersom det känns onödigt att ta med honom den korta stunden :)

Han har ju sin egna box på skolan och det är jätteskönt att kunna ha hundarna där när man har andra lektioner. Har du speciella frågor kan du ju fråga dom till mig så ska jag svara så gott jag kan, man kan ju liksom det mesta när man gått där ett år nu :D

Hoppas jag gav dig en hint ;)

2010-05-24 @ 19:33:52
URL: http://lisaochzorro.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0