"always look on the bright side of life"

Jaa, se det från den ljusa sidan! Det blir vitt ute... och jag blir fast på jobbet, trolige mellan 12-24 timmar... I värsta fall kan de bli flera dagar då det verkar omöjligt att få tag i vikarier.

Person 1 insnöad och skulle jobba söndag dag,
Person 2 jag ska jobba söndag natt,
Person 1 ska jobba måndag dag (fortfarande insnöad?),
Person 3 ligger på sjukhus och ska jobba måndag natt... När får jag sluta??

Okej, jag målar fan på väggen i förtid, för jag vet inte hur detta ska sluta, men samtidigt vet jag inte när jag kommer hem heller. Så jag försöker förbereda mig på de värsta då jag eventuellt ska vara vaken hundra år till... Tycker någon kan komma med lite bra besked snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0